Zmiany w Regulaminie kart debetowych i Regulaminie kart debetowych business
Informujemy, że z dniem 10 kwietnia 2019r. zmianie ulegną zapisy Regulaminu wydawania kart debetowych dla klientów indywidualnych i Regulaminu kart debetowych business dla klientów instytucjonalnych.
Wprowadzone zmiany wynikają z wejścia w życie ustawy z dnia 10 maja 2018r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw. Główne zmiany to:
- Wprowadzenie nowego terminu rozpatrywania reklamacji dla transakcji płatniczych, który będzie wynosił 15 dni roboczych, a w szczególnie skomplikowanych sytuacjach będzie mógł być wydłużony do 35 dni roboczych,
- Doprecyzowany został moment otrzymania zlecenia płatniczego, otrzymanego po godzinie granicznej lub w dniu wolnym od pracy,
- Doprecyzowano zapisy dotyczące odpowiedzialności Banku wobec Posiadacza kart za niewykonanie lub nienależyte wykonanie transakcji płatniczej oraz za wykonanie nieautoryzowanej transakcji płatniczej,
- Dodano zapisy określające sposób pobierania opłat od transakcji płatniczych realizowanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub w obrocie z państwami członkowskimi z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG – kraje Unii Europejskiej oraz Norwegia, Islandia i Lichtenstein), w jakiejkolwiek walucie. W takim przypadku zleceniodawca i beneficjent ponoszą opłaty określone w umowie zawartej przez każdego z nich ze swoim dostawcą – jedyną dostępną opcją SHA.
Pełna treść Regulaminu kart debetowych oraz Regulaminu kart debetowych business w wersji obowiązującej od 10.04.2019r. dostępna jest w placówce Banku Spółdzielczego w Otmuchowie, Oddziale w Nysie oraz w naszych Filiach.
Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami zmian.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Otmuchowie