Aplikacja mobilna Nasz Bank
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, płacić i przelewać BLIKiem czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Jak zainstalować aplikację mobilną Nasz Bank?
- Ściągnij aplikację "Nasz Bank" (w przypadku Android) lub "BS Otmuchów - Nasz Bank" (w przypadku iOS) i zainstaluj ją na swoim smartfonie
- Wpisz swój identyfikator i zdefiniuj nazwę użytkownika
- Zaloguj się do bankowości elektronicznej i dodaj w niej nowe urządzenie Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia -> dodaj urządzenie
- Zeskanuj kod QR
- Teraz pozostaje tylko ustawienie autoryzacji i gotowe.
Aplikacja mobilna Nasz Bank Android - przewodnik użytkownika.pdf (8,58MB)
Aplikacja mobilna Nasz Bank iOS - przewodnik użytkownika.pdf (9,76MB)