Informacja o zmianach w Regulacjach od 01.01.2021r.
Uprzejmie informujemy, że Bank Spółdzielczy w Otmuchowie (dalej: Bank) wprowadza od 01 stycznia 2021 r. zmiany w „Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych” (dalej: Regulamin). Wprowadzone zmiany wynikają głównie z konieczności dostosowania postanowień Regulaminu do wymogów Ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych (ustawa przedsiębiorca-konsument, której art. 1 pkt 1-3, art. 55 oraz art. 70 wchodzą w życie 01.01.2021r.). Podstawą prawną wprowadzenia zmian jest Rozdział 24, § 112 ust. 1 pkt 1) obowiązującego Regulaminu, tj. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa stosowanych w sektorze bankowym.
Jednolity tekst Regulaminu dostępny jest na stronie Banku (umieszczony poniżej) oraz w placówkach Banku.
Jeśli akceptują Państwo powyższe zmiany, nie muszą Państwo o tym informować Banku. Jeśli jednak powyższe zmiany nie spotkają się z Państwa akceptacją, mają Państwo prawo w terminie 14 dni od uzyskania informacji o zakresie wprowadzonych zmian wypowiedzieć umowę.
Wypowiedzenie umowy skutkować będzie jej wygaśnięciem z dniem poprzedzającym wejście w życie zmian do Regulaminu tj. z dniem 31 grudnia 2020 r.