BLIK w Naszym Banku
BLIK to polski system płatności mobilnych, które umożliwia:
– nowoczesne, wygodne i szybkie płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej;
– bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych;
– wygodę przy wypłacie gotówki z bankomatów;
– brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych;
– wygodę przy transakcjach internetowych;
– brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.
Płacenie BLIK sprowadza się do tego, że użytkownik smartfona połączonego z Internetem generuje za pośrednictwem swojej bankowości internetowej specjalny kod. Następnie wprowadza go np. do bankomatu BLIK, terminala w sklepie lub w polu płatności BLIK na stronie internetowej, a na samym końcu wykonuje akceptację danej transakcji w aplikacji mobilnej. Wygenerowany kod BLIK jest ważny przez ograniczony czas, maksymalnie dwie minuty.
Aktywacja BLIK w aplikacji „Nasz Bank” (Android) / "BS Otmuchów - Nasz Bank" (iOS) kliknij w:
Ustawienia-> BLIK włącz płatność BLIK i wybierz ZAPISZ
podaj e-PIN i ZATWIERDŹ. Wyloguj się z aplikacji. Po ponownym zalogowaniu możesz korzystać w pełni z BLIKa.
Jeżeli w Twojej aplikacji „Nasz Bank” (Android) / "BS Otmuchów - Nasz Bank" (iOS) w ustawieniach nie ma ikonki BLIK , zaktualizuj aplikację w „Sklepie Play” (Android) / "Appstore"(iOS).