E-banking - Bankofon
BANKOFON umożliwia klientom Banku uzyskanie za pomocą aparatu telefonicznego informacji o bieżącym stanie rachunku 24 godziny na dobę. Informacja ta jest generowana automatycznie i bezobsługowo zapewniając przy tym odpowiedni poziom poufności przekazywanych danych – klient musi znać hasło.
Każdy klient banku może być klientem programu BANKOFON. Jedyne warunki do spełnienia to posiadanie telefonu z wybieraniem tonowym i przyznanie mu przez bank hasła dostępu.
Bankofon umożliwia:
- Informacja o stanie rachunków klienta przez telefon
- Informacja o usługach banku i aktualnych informacjach dla klientów
- Zestawienie wszystkich rachunków klienta
- Bezobsługowa praca 24 godz. na dobę
- Hasła zabezpieczające przed niepowołanym dostępem (PIN) przypisane dla klienta lub jego rachunku(ów)
- Zmiana PIN-u
- Generacja informacji dla klienta dotyczących usługi oraz hasła
Przykłady połączeń:
Bankofon funkcjonuje pod telefonem 169800 Klient ma numer 3551, jego hasło to 5617 jego rachunki to
- 94802500070000355130000010
- 06802500070000355130000020
- 68802500070000355120000040
Klient chce uzyskać informację o stanie rachunku nr 2 (06802500070000355130000020)
Klient powinien kolejno:
- wybrać numer telefonu, pod którym funkcjonuje Bankofon (169800),
- podać swój numer klienta i potwierdzić # (3551#),
- podać swoje hasło i potwierdzić # (5617#),
- wybrać menu 1. informacja o stanie rachunku (klawisz 1 i #),
- podać skrócony numer rachunku i potwierdzić # (w tym przypadku 2#).
Usłyszy informację o bieżącym saldzie i dostępnych środkach rachunku nr 2
Jeśli to wszystko co go interesuje, może odłożyć słuchawkę. Jeżeli nie, to może zapytać o stan pozostałych rachunków (1,3) lub może wrócić do menu głównego (0#) i wybrać inną interesującą go opcję.