BS Otmuchów na Facbooku

E-banking - Bankofon

BANKOFON.jpeg

BANKOFON umożliwia klientom Banku uzyskanie za pomocą aparatu telefonicznego informacji o bieżącym stanie rachunku 24 godziny na dobę. Informacja ta jest generowana automatycznie i bezobsługowo zapewniając przy tym odpowiedni poziom poufności przekazywanych danych – klient musi znać hasło.

Każdy klient banku może być klientem programu BANKOFON. Jedyne warunki do spełnienia to posiadanie telefonu z wybieraniem tonowym i przyznanie mu przez bank hasła dostępu.

Bankofon umożliwia:

  • Informacja o stanie rachunków klienta przez telefon
  • Informacja o usługach banku i aktualnych informacjach dla klientów
  • Zestawienie wszystkich rachunków klienta
  • Bezobsługowa praca 24 godz. na dobę
  • Hasła zabezpieczające przed niepowołanym dostępem (PIN) przypisane dla klienta lub jego rachunku(ów)
  • Zmiana PIN-u
  • Generacja informacji dla klienta dotyczących usługi oraz hasła

Przykłady połączeń:

Bankofon funkcjonuje pod telefonem 169800 Klient ma numer 3551, jego hasło to 5617 jego rachunki to

  1. 94802500070000355130000010
  2. 06802500070000355130000020
  3. 68802500070000355120000040

Klient chce uzyskać informację o stanie rachunku nr 2 (06802500070000355130000020)
Klient powinien kolejno:

  • wybrać numer telefonu, pod którym funkcjonuje Bankofon (169800),
  • podać swój numer klienta i potwierdzić # (3551#),
  • podać swoje hasło i potwierdzić # (5617#),
  • wybrać menu 1. informacja o stanie rachunku (klawisz 1 i #),
  • podać skrócony numer rachunku i potwierdzić # (w tym przypadku 2#).

Usłyszy informację o bieżącym saldzie i dostępnych środkach rachunku nr 2
Jeśli to wszystko co go interesuje, może odłożyć słuchawkę. Jeżeli nie, to może zapytać o stan pozostałych rachunków (1,3) lub może wrócić do menu głównego (0#) i wybrać inną interesującą go opcję.

×

Zapisz się do newslettera

×

Wyszukaj w serwisie